1/18/2011

att glömma.

kära vänner,
som ni flesta vet tog jag det beslutet ni alla väntade på.
det är nu helt över och vi har absolut ingen form av kontakt med varandra jag och p.
efter ett år av slit och kämp kände jag att det får nu vara nog då jag kände att jag kan inte vara med någon jag känner hat mot.
jag älskar honom. han kommer alltid vara en av de personerna som har påverkat mig mest och fått mig att växa och han har fått mig att få ett helt nytt perspektiv på livet.
jag ångrar inte en enda sekund jag la ner på honom, jag ångrar inte alla gånger jag fick mitt hjärta krossat och jag ångrar inte allt hemskt jag har sagt till honom och om jag för ett år sedan visste att det skulle sluta såhär så skulle jag gått igenom allt ändå.
det var fruktansvärt jobbigt att behöva göra såhär och fastän det är jag som har blivit sårad visste jag att tillsist var det jag som skulle såra.
men oroa er inte, jag mår bra. jag känner mig oerhört lättad och kan äntligen gå vidare med mitt liv.
men han kommer alltid vara den finaste mannen i världen, trots att han är värdelös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar